Halaman

Ahad, 3 Jun 2012

aku suka die

Aku lihat dia disana 
Aku ingin mendekatinya 
Aku cuba 
menghampirinya 
Lalu aku menyapa dia 
Dia pun membuka bicara 
Dan aku mulai 
mengenalnya 
Kita mulai bermain mata 
Mula timbul rasa bahagia 
Bila dia, mendekati 
diriku 
Hatiku rasa sesuatu 
Bila dia, senyum pada 
diriku 
Hatiku rasa tak menentu 
Kekadang hati ku 
bertanya 
Adakah dia dah berpunya 
Kerana diriku berasa 
Aku jatuh hati padanya 
Aku ingin memilikinya 
Aku ingin menjaga dia 
Aku ingin mencinta dia 
Aku ingin hidup 
dengannya 
Bila dia, mendekati 
diriku 
Hatiku rasa sesuatu 
Bila dia, senyum pada 
diriku 
Hatiku rasa tak menentu 
Mungkinkah aku, kan 
berjumpa dengannya 
Untuk meluahkan rasa 
Mungkinkah aku, kan 
berdiam diri saja 
Menunggu cinta darinya 
Ku terima satu nota 
darimu 
Yang tertulis ‘Aku suka 
kamu’ 
Bila dia, mendekati 
diriku 
Hatiku rasa sesuatu 
Bila dia, senyum pada 
diriku 
Hatiku rasa tak menentu 
Akhirnya kini ku kan 
mampu ceria 
Diriku sangat gembira 
Akhirnya kini, aku mulai 
bahagia 
Menerima cinta darinya 
Aku suka dia

Tiada ulasan: